پایه ی دوم دبستان

فعالیتهای پایه ی دوم مدارس ج.ا.ا در خارج کشور-مجتمع امام خمینی سوریه

پایه ی دوم دبستان

فعالیتهای پایه ی دوم مدارس ج.ا.ا در خارج کشور-مجتمع امام خمینی سوریه

هوای کودکی

                     

 

  راستی خدا

دلم هوای دیروز را کرده

هوای روزهای کودکی را

دلم می خواهد مثل دیروز

قاصدکی بردارم .....

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم می خواهد دفتر مشقم را باز کنم

و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را.

می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی را که

دلم را شکستند و دل شکستم.

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت :

دردفتر نقاشیتان هرچه میخواهید بکشید

این بار تنهای تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم.

دلم می خواهد ...

 

می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی خدا  دلم فردا باز هم هوای امروز را می کند؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد